# Fit Mum: In 100 dagen fit samen met je kid - Delphine Steelandt

#FitMom: In 100 dagen fit samen met je kid

Info

Foto

 Algemene info

  • Versterk je spieren én de band met je kind
  • Een draaiboek van 100 dagen dat je op weg helpt naar een energiekere versie van jezelf
  • 60 professioneel onderbouwde oefeningen samen met je kids, aangevuld met 60 heerlijke recepten
  • Met voorwoord van Dr. Hendrik Cammu
In #FitMom ga je in 100 dagen en in 3 fases op zoek naar een fitter lichaam aan de hand van een weldoordacht en haalbaar programma. Sportinstructrice, voedingsdeskundige én moeder Delphine Steelandt creëerde zestig oefeningen, evenveel inspirerende gerechten en een unieke 100 Days of Dedication-voedingstabel. Niet alleen zal je je steeds beter en energieker voelen, maar de band met je kinderen zal ook hechter worden door samen met elkaar de oefeningen te doen!

Prijs: €19,99 (Ik betaalde €17,99 door korting met m'n lerarenkaart - daarmee is die kaart toch eens voor iéts goed... )


Technische info

Afwerking:              Hardback
Aantal pagina's:       175
Afmetingen:             250x200
Verschijningsdatum: 02/05/2018
EAN:                         9789401452038
Nur-code:                  Sport en spel algemeen
Uitgever:                   Lannoo
Druk:                         4

Garantie

Niets over terug te vinden.

Waar te koop?

In zowat elke boekhandel veronderstel ik. Ik kocht het rechtstreeks bij de uitgeverij.

Besluit

Ziet er interessant uit als net bevallen mama.

Mijn ervaring

Ik heb spijt van m'n aankoop. Het boek staat ingedeeld bij 'sport en spel algemeen' maar heeft meer iets weg van een op-de-vinger-tikkende dieetwijzer. Ik geef borstvoeding (fulltime kolver) en weiger tot zolang ik dit doe te diëten. Mijn verwachting was dat er heel wat leuke oefeningen in te vinden waren om met m'n ukje samen te doen. Maar de realiteit?... Voor kindjes van 6 maanden tot 1,5 jaar: 2 oefeningen, TWEE.......... Oh, en een warming up, nl. een beetje meedansen en wiegen met muziek terwijl je jouw baby vasthoudt (😦 dat ik daar zelf niet was opgekomen...................). Tijdens die periode heeft een mama juist het meeste nood aan oefeningen om alles terug wat recht te krijgen denk ik zo. Nee, een grote teleurstelling! Moest iemand interesse hebben om hem over te kopen?... Hij ligt al sinds de aankoop onaangeroerd.... (Behalve dan die 2 keer dat ik er in keek) echt zonde.

Quotering  

🌟😐😐😐😐

Reacties

Populaire posts