Babyfoon Philips SCD465

Babyfoon Philips SCD465

Info

Foto

Algemene info 

Analoge babyfoon SCD465/00
Prijs: €5 (tweedehands), nieuw niet meer verkrijgbaar

Technische info

Frequentieband           40.675 - 40.690  MHz
Aantal indicatietonen 16
Indicatietoon              Digitaal
Maximumbereik         200  m
Aantal kanalen           16

Garantie

In mijn geval niet, nl. tweedehands gekocht zonder aankoopbewijs.

Waar te koop?

Enkel nog tweedehands

Besluit

Ik heb een goed koopje gedaan lijk het!

Mijn ervaring

Ons kleintje was 5 maanden en we hadden nog steeds geen babyfoon. Ik was al even op zoek naar een tweedehandse (duurzamer Γ©n goedkoper) tot ik deze babyfoon tegenkwam. We dachten hem eerst enkel te gebruiken als we op bezoek waren bij mensen, want we horen ons dochtertje wel zo als ze vb. wakker is geworden. Maar eigenlijk gebruiken we hem nu ook wel gewoon bij ons thuis. Niet altijd, maar vb. wel als de tv aanstaat, of als we naar buiten gaan terwijl ze slaapt. We zijn er tevreden over! De oudersunit geeft aan of er connectie is met de babyunit, handig om geen onnodige energie te verspillen. De ontvangst is zuiver en goed, hij springt enkel aan als er geluid is bij de baby en de gevoeligheid daarvan kan je zelf instellen.

Quotering  

🌞🌞🌞🌞🌞

Reacties

Populaire posts