Vaderdaggeschenk via yoursurprise

Vandaag de eerste vaderdag van manlief! Vrijdagavond (eergisteren) om 19u30 nog de bestelling doorgegeven en deze ochtend samen met ons dochtertje afgegeven 💗. Meer hierover in deze review:

Vaderdag mok met foto

Info

Foto

(Voorbeeldafbeelding van website)

Algemene info

Vaderdagstas met foto
Prijs: Ik betaalde met verzendkosten erbij 15,94 omdat ik een kortingscode had gevonden (via Metro) van 8%.
De prijs op de website is €11, 95 exclusief verzendkosten

Technische info

Materiaal: hoogwaardig glanzend keramiek
Hoogte: 9,5 cm
Diameter: 7,5 cm
Inhoud: 325 ml
Personalisatie: met foto en/of naam
Bedrukking: haarscherp en full colour
Extra: de mok is geschikt voor de vaatwasser en magnetron

Garantie

Op de website kan ik niets terugvinden over garantie.

Waar te koop?

 Via deze website (http://www.yoursurprise.be/)

Besluit

Ik kende de website niet, maar voelde er me veilig bij om online te bestellen.

Mijn ervaring

Het was echt op de laatste nipper: had eigenlijk nog niet echt iets voor vaderdag (de eerste!) behalve dan een rijkelijker ontbijt dan anders. Ik kreeg een nieuwsbrief van de Roze Doos waarin er reclame stond voor deze website: voor 20u besteld op vrijdag, zou je het op vaderdag al in huis hebben. Dus ik nieuwsgierig gaan kijken.
Op een andere soortgelijke website had ik nog een kortingsbon, maar toen ik daar ging kijken naar de tassen konden er maar max. 2 verschillende foto's op een tas... Bij Your Surprise konden er meer op: op het sjabloon dat ik koos, kon ik 6 foto's plaatsen Ên tekst!
Het aanpassen van het sjabloon ging heel makkelijk en snel. Het was niet zo dat het zware software was waarmee m'n pc vertraagde, nee, het ging erg vlot! Je hebt trouwens keuze uit meerdere sjablonen dus vind je 6 foto's wat veel, kies dan een ander sjabloon :)
Nadat ik m'n ontwerp ter bestelling had geplaatst kwam er iets bij dat ik er gratis een kaartje kon bij maken. Ik schreef een tekstje voor op het kaartje, kortingscode zoeken, betalen, en klaar!
Een dag later om 12u30 stond de postbode hier met het pakje aan de deur! Dus heel goed op tijd! Het kaartje heb ik tot op vandaag nog niet gezien... Ik vind dit niet zo erg aangezien het aanvankelijk niet de bedoeling was en ik er niet voor betaalde, maar jah... eens beloofd....
Het cadeautje werd gesmaakt ^^ Vandaag is de tas voor het eerst in gebruik genomen en ze heeft de microgolf overleefd ;)

Leuke edit: 14/06/'18: Vandaag een mail gehad met een kortingscode van 10% geldig tem 13/09/2018 ^^

Quotering  

🌞🌞🌞🌞🌞

Reacties

Populaire posts